Tema: Re: Dekoro dejimas
Autorius: new
Data: 2009-06-10 14:23:07
naujas tevu namas silikoninis 2mm
ji galeciau neprofesionaliai palyginti su klijais, sukietejes buna siek tiek
tasesnis uz akrilini.

mano namas akrilinis 3mm. tose vietose kur gauna smugiu - istrupa.
silikonins greiciau suskilineja, bet nenubyra nes elastingesnis.
aisku skelus plaktuku niekas nelaikys :)

senai piliai pirkau ermitaze 1.5mm silikonini uz 75lt kibiras(akcija
atrakcija) + pigmentas 8lt kibirui. kol kas viskas ok.

del frakcijos - 3mm dazyti nera taip lengva kaip atrodo is pradziu, sunku
uzpildyti gilias poras.

as sutaupiau dedamas akrilini, nes pats daziau. Jei pats to daryti negali,
tada reikia moket 3-4lt uz kv uz dazyma ir ekonomija baigiasi.

esminis dalykas - isvaizda ju man vienoda. 'kvepavimo' argumentas irgi
nerimtas jei sildai ne vata.