Tema: Re: Boileris dusui.
Autorius: Evaldas
Data: 2009-06-10 12:15:43
Mano pastebejimais patenkinami rezultatai gaunasi kai momnetinio sildytuvo
galia yra ne maziau kaip 9kW. Su salyga, kad vanduo is sulinio kurio t=10C.
Kita beda momentinio sildytuvo uzkalkejimas, kai sildymo elementas
nebeatiduoda silumos vandeniui, o pats perkaista ir galiausiai nusprogsta.
Turiniam sildytuvui tai ne taip aktualu.