Tema: Re: Akvariumo dezinfekcija
Autorius: Rimelis
Data: 2017-11-17 10:33:01
Turiu abejonių, ar pavyks išdezinfekuot - už silikono siūlėse gali likti
užlindusių bakterijų.
Pas mane patį afrikos ciklidai (tropheus) 600l, augalų minimaliai, bet
vanduo keičiamas gana stipriai. Išlenda kartas nuo karto melsvadumblis
ant smėlio, kai pradeda knist darau "blackout" - uždengiu aklinai
akvariumą 2 paroms juoda plėvele. Atidengus melsvadumblis būna padvėsęs
ir suėstas (žuvys vegetarės), o ir faunos tarpusavio agresija pamažėjus.
Augalai nespėja sureaguot. Tiesa, jei kokie labai lepus (pievos ir t.t.)
gal papyktų, tačiau nenumirtų.