Tema: Re: Auksto slegio siurblys
Autorius: board
Data: 2017-11-12 00:22:04
si pavasari isigijau Nilfisk c130. pasirinkima gal leme tai kad toje
kainu kategorijoj dauguma siulo plastikini siurbli, Nilfisk aliuminini.
daugiausiai turbut plaunu auto. labai patinka, daznai naudojamas. tu 130
bar man pakanka, kartais plaunu ne full power. zarnos ilgis 8 metrai.
tik dasipirkau putu formavimo priedeli uz 14 eur, nes originalus- sh. as
naudoju su lietaus vandeniu is statines, vandentiekis nereikalingas.
pirkau LT, pavasari buvo daugelyje shopu akcija, kazkiek lyg sutaupiau.