Tema: Re: Infraredo šildytuvai
Autorius: Kurmis
Data: 2017-10-31 20:58:14
darbe kabo toks "sildytuvas" vienoje patalpoje.
vienam bendradarbiui sunku pripazinti kad nupirko suda, tai priversti kesti
ta nesusipratima. jis kaip ir sildo, bet tik tai kas gyva arba sugeba
atspindeti ta IR spinduliavima. plike tai jaucia geriausiai, kai tuo tartu
patalpos temperatura nekyla.
jei jums patinka jausti siluma, nors jos nera, tai sitas isradimas kaip tik
Jums.
zodziu mano patirtis neigiama. teorija puikiai zinau, bet praktikoje sitas
daigtas neispildo lukesciu. paprastas tepalinis radiatorius dirba kaip ir
tiketasi.
Kurmis