Tema: Re: Klausimai elektrikams
Autorius: mindau
Data: 2017-10-31 12:01:26
kiek pamenu jo sitacija, tai ten vamzdzio koks pusmetris.. ner ten
pasipriesinimo pas ji.
tiesa nezinau koks vamzdio diametras.. ir kadangi pas ji "mandras" ten
korpusas, tai gal labai juntama pasipriesinima sukuria tie "pramoniniai"
riebalu filtrai.
nors man labiausiai tiketinas sviezio oro trukumas, nes namas naujas ir
tiketina sandarus.

"Vytas"  wrote in message news:ot9gst$poi$1@trimpas.omnitel.net...

Gal ir nemeluoja, tik tas "max capacity" nurodomas prie nulinio
pasipriešinimo.

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----