Tema: Re: Kas kaune padarytų signalizaciją?
Autorius: gopenzo
Data: 2017-10-31 11:40:27
man irgi reikia bute. įrangos neturiu. reiktų paprasto sprendimo, su
galimybe prisijungt prie saugos tarnybos. dabar laidai yra vienam durų
davikliui ir vienam judesio. jeigu įmanoma, gal dar reiktų vieno ar
dviejų bevielių judesio, jeigu jie veikia normaliai ir negrybauja.

kiek toks reikalas gali kainuot su viskuo?