Tema: Re: CNC frezeris
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-10-26 08:12:28
2017-10-25 20:55, E-Zyz rašė:
> Sveiki druti,
>
>   Cia lyg anksciau buvo apie tai tema uzvesta, bet nebeatkasu.
>   Zodziu, noriu CNC frezerio. Darbinis pavirsius turetu buti ne
> mazesnis, nei 50cm x 90cm. Z asis butu gerai kokie 15cm. Mano poreikiams
> rimciausia medziaga - aliuminis.

https://www.cnc-step.de/en/

tik gal stalo rimtesnio reiks, jei nori didesnio pakartojamumo.

>   Kiek pasiruosti isleisti tokiam aparatui, turint galvoj megejiskus
> poreikius, bet nesinoretu, kad butu is faneros? Gal kas koki modeli
> turit issibande ir galetumet (ne)rekomenduoti?

O ne paprasčiau nunešt frezuot? Tas daiGtas aplimpa visokiais būtinais
priedais. Ir jei neturi užsakymų, tai tampa gan brangiu malonumu. Vien
minimaliam frezų fanerai komplektui paliksi ~100€. Aliuminiui jos kiek
brangesnės.

--
Brzęczyszczykiewics^Hz