Tema: Re: Keista akumuliacinės talpos idėja. Ar tikrai nesamonė?
Autorius: Gostis
Data: 2017-10-25 19:56:19
Dėl šilumos nuostolių labai nepergyvenu, manau, prarasčiau vieną kitą
procentą kWh į žemę suvarydamas.
Daugiau domina techniniai dalykai, labiausiai - ar toks konteineris
atlaikytų ~85-90 °C temperatūrą.
O darbo kaina - pats mėgstu pakonstruoti daugelyje sričių, manau, duobę irgi
iškasčiau rankomis :)