Tema: Re: dar patarkit - indaplovės eksploatacija
Autorius: kef
Data: 2017-10-25 11:44:12
nu, 45-65C. Taip, rasoma kad ilginama ir aukstinama, bet tas aukstinimas
specifikuotu 45-65C ribose. Nieko ypatingo.

http://media3.bsh-group.com/Documents/9001309783_B.pdf

"mindau"  wrote in message news:ospfm7$l56$1@trimpas.omnitel.net...

Atsidaryk savo Siemensa ir paziurek idemiai.. prie "Auto" mygelio rasi
parasytas temperaturas.
Pagal uzterstuma ten ilginama plovimo faze, visa kita lieka vienodai. O
temperaturos kaitaliojamos pagal plovimo/skalavimo/dziovinimo ciklus tam kad
bent plius-minus laiku istirptu reikiamas tos "All in 1" tabletes
komponentas.

"kef"  wrote in message news:ospene$k8n$1@trimpas.omnitel.net...

Hm, o kodel apie tai kad 3-1 skirtos tik auto programoms neraso nei masinu
gamintojai nei tas pats finishas. Jei tiket finishu, tai ten is vis 125
laipsniu reikia viskam.
Is siemenso auto aprasymo man neatrodo kad ten kintama temperatura, ilginama
kai kas pagal uzterstuma, bet neraso kad temperaturos kitaip butu
kaitaliojamos nei kitose programose? Nuslepia?
O del 3-1 siemensas raso kad jos turi ir blizgiklio ir drusku. Jei druskos
konteineris tuscias, nebutina kietumo nustatymo sukioti, bus tas pats,
reiskia tas kietumo nustatymas tik druskos padavima itakoja, programu
nekeicia. Ar meluoja?

"mindau"  wrote in message news:ospdju$j85$1@trimpas.omnitel.net...

siaip jau tos visos "3 in 1".. "All in 1" ir pan tabletes yra skirtos
naudoti tik su kintamos temperaturos "Auto" programa.
nes kiekvienas jose esantis komponentas turi tirpti prie tam tikros
temperaturos savo laiku.

"Zanas"  wrote in message news:osp9f6$fi1$1@trimpas.omnitel.net...

is mano asmenines patirties:
vanduo is sulinio, per filtrus, 1-mikrono+2angliniai
indaplove candy, druskos nenaudoju, skalbiant finish all in 1 stiklines
buna siek tiek matines.
somat milteliai(melynas pokas) stiklines visai matines
fairy all in one (su dviem spalvom) stiklines visiskai skaidrios.
programa "eco" 50 laipsniu skalbia apie valanda.

reklamos nedaros bet su fairy filtra nuo riebalu valau gal karta i 2 men
ir tai nebuna labai nesvarus.