Tema: Re: ?S parodymai
Autorius: Julius
Data: 2017-11-04 11:49:53
Vaikis <nera@nera.lt> Wrote in message:

Tu man parodyk nors vieną,  kuris į dujų,  malkų,  salirkos ar dar
 hui znaet kokio šildymo kaštus įtrauktų? Cirkuliacinių siurblių,
 tenų,  malkų sandėliavimo ir pisimosi su jom,  dujinių katilinių
 patarnavimus,  saliaros atvežimą ir drapanų kainas apsilaisčius
 saliara ir juos išmetant kaštus?  Kuris tai įtraukia į sąnaudas?
 Kūbus,  litrus ar kietmetrius dalina iš sezono dienų ir triedžia
 kaip pigu.  O realiai bliauna į pagalvę likę vieni...

--
Storas