Tema: Re: A klasÄ—
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-10-22 23:46:00
2017-10-22 08:26, Vitas rašė:

> Noriu statyti namą kaime, tada yra du variantai -  arba A klasė, arba
> poilsio paskirties. Bet pastaruoju atveju yra eilė najų reikalavimų,
> kaip kad pritaikymas neįgaliesiems ir t.t., todėl pasirinkau A klasę.
>
> Taigi turiu projektą A klasės ir statybos leidimą.

Tai greičiausiai turi technini darbo projektą, nes kitaip leidimo šiais
laikais ko gero ir nebegausi.

> Bet dabar vienas
> statybininkas šiek tiek subalamūtino. Sako, kad mano projektas iš esmės
> niekinis, kad reikia daryti tikslius sienų varžų ir šalčio tiltų
> paskaičiavimus,

Tai jau turi būti projekte.

> kad pastačius namą, reikės daryti vakumo testus, kurie
> kainuoja 500 eur/vnt,

kasbeko.

> o iš jo patirties tik iš 4-5 karto pavyksta praeiti tą testą ir t.t.

štai jo ir nesamdyk. Nesugeba sukontroliuoti darbininkų.

> Tai jei teisingai suprantu, tai galiu statyti pagal projektą,dėti vatos
> kiek parašyta, t.y 350mm, bet paskui kai ateis eilė pridavimui, tai
> kažkas paskačiuos, kad pvz per dideli langai vitrininiai ar dar kas nors
> ne taip ir visi mano pinigai ir darbas nueis veltui...?

Energetiniai skaičiavimai jau turi būti padaryti projekte, su realia
pastato situacija. Ir pagal juos būsimas pastatas priskirtas atitinkamai
energetinei klasei.

Dabar lieka teisingai įrengti suprojektuotus mazgus ir išvengti
papildomų šalčio tiltų bei tinkamai užsandarinti visus sujungimus.
Praktika rodo kad svarbu tinkamai sudėti medžiagas, nes bet kokia
chaltūra lenda per termovizorių.

--
Brzęczyszczykiewics^Hz