Tema: Re: Re:Atidiuodu skalda po remonto
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-10-19 10:02:17
Na taip, paliksi ju sode, o veliau pinigus tau grazins. O jei siuksliu spalva, nebus tokia kokia tu nurodei-pasiulys atsaukti sandori, kas saziningai reikstu: jis neduoda pinigu, tu pasiimi siuksles atgal

"Vilius" <tel867610040@gmai.co> schrieb im Newsbeitrag news:os6qj6$7pl$1@trimpas.omnitel.net...
Viskas jau patapo sukrauta i maišus.

Plyteliu nera nei vienos. Jos isveztos seniau.

Turiu kas praso nuvezti ir palikti jo sode Vilniuje, 10km nuo centro, tik as tureciau rast transporta su krovejais, uz kuri man pinigus grazins. Ten priimtu ir didesni kieki, jei ka.

Tai vis dar atiduodu, kam reikia

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/