Tema: Re: Klausimas apie palanges
Autorius: dz
Data: 2017-10-17 22:21:29
jei nori normalios pvz klijuoto medzio, tai uzsisakyk ir isdros pagal forma,
sonuose liks kok 1mm tai uztepsi akrilu arba px

na jei pvc ar mdf ir pats nori idet tai tada isiskaptuok angokrasti, ten
plius minus galesi belekaip sonus pripjaut, bet be paglaistumo ir dazymo
neapseisi

"meska"  wrote in message news:os5gc7$9mh$1@trimpas.omnitel.net...

Taip jau gavosi kad turejo baldas susiliet su palange, bet kaip
fantazavom nesigavo, tai reikia dabar sudeti palange. Beda kad nera
kaip "pakisti" po langu (xps'as) ir sienos jau nutinkuotos ir
nudazytos. Langas stovi ne visai tiesiai (1cm nuo galo iki galo) ir
angos sonai irgi ne 90 laipsniu.

Kaip "teisingai" sudet palange? Lengvai isskaldyt angos sonus, poto
uzpakliuot? Ar bandyt kazka su nuomotu siaurapjukliu zaist?

Ir kokias palanges rinktis. Buvau gyvai Egger paziuret - kazkaip
negrazus labai, man tas ju rupletas pavirsius o ir dydis - jeigu ne
baltos, min plotis 40 cm kai man reikia 18, gal kas kokiu kitu
parekomenduosit?