Tema: Re: Lauko keliukas LINUI KLAUSIMAS
Autorius: Rolandas
Data: 2017-10-15 15:44:48
Tarkim mano atveju, yra ketinimas suformuoti sone kelio 0.5-1m plocio
griovi vandeniui nubegti, praplatinti pati kelia iki 3m, ir sutankinus
zeme tiesti geotekstile, pilti zvyra su moliu bei virsutine danga. Dabar
yra tiesiog per pieva nuvazinetas masinos plocio keliukas, kuriuo
pavasari ir rudeni yra problematiska vaziuoti (duobes, vanduo).
Tarnaujancio daigto savininkas nesutinka su griovo kasimu, bei platinimu
ir reikalauja projekto. Ar uztenka pabraizyti planuojamus darbus paciam
ar uzsakineti is kelius projektuojancios imones?