Tema: Re: Medzio apdirbimo stakliu valdymas
Autorius: Doxlas
Data: 2017-10-12 09:46:31
Nu va, nuskaičiau HDD. Programa vadinasi SPL 160 :-)
Darbiniai failai, kaip supratau - *.spl

Va toks šių failų turinys:

@Burkart-Haus
PF EGA
H1200S600k1#
A10M0X0W900#
A31M4000X0L1000#
A10M23400X0W900#

"Vitas"  wrote in message news:orfks4$6h6$1@trimpas.omnitel.net...

tai dzin tas kompas, imk belekokį kompą su COM/LPT jungtim, nes spėju tik
per jas valdosi staklės ir perkelk tą dosinį softą.

p.s dirbu su tokiais dalykais tik PVC apdirbimo, bet įsivaizduoju čia bus
labai panašiai. Tam harde įtariu bus  ne tik softas bet ir užduočių pvz, tai
gali pasižiūrėti  kas kaip, o tada galėsi pasidaryti konverterį. Aš tai
darau taip, imu duomenis iš tam tikro CAD'o ir prasuku skriptą, kuris
suformuoja duomenis staklėm.

beje, kur kreiptis dėl skydų?