Tema: Re: Neuztenka sroves tlf kraut?
Autorius: Sail
Data: 2017-10-09 12:47:05
Va buna pasauly dalyku kuriu taip paprastai nepaaiskinsi.

Pvz yra du usb laidai, vienas kazkoks panasu veislinis, kitas paparastas.
Tai ta pati telefona su tuo paciu pakroveju kraunant, veisliniu laidu 0.2
ampero, paprastuoju laidu vis 1 A ima.

Na ir papasakokit man kame reples. Kraunama samsungine plansete.