Tema: Re: skalbimo mašinos transportavimas
Autorius: Julius
Data: 2017-09-29 20:30:49
"Dikiz" <aaa@bbbb.lt> Wrote in message:

Šituos šūdus aš 15 metų remontuoju. Ir žinau iš praktikos ne vieną
 atvejį, kai tokiu būdu pervežant buvo sugadinta skalbyklė.  Taip
 kad nereikia triest savo nuomone.
Vanduo būna likęs minkštiklio zonoj. Tiesa jo ten nedaug. Bet kitą
 kartą pakanka ir kelių lašų. Pagride žarnos alkūnėje iš stalčiaus
 į baką. Ir kai parverti, jis išbėga. O kur,- tai jau kaip
 pasiseks.

--
storas