Tema: Re: del m parking
Autorius: kef
Data: 2017-09-28 12:40:31
pvz. skubi, spaudi sustabdyt parkavima ir vaziuoji, juk skubi. O tas sh ne
tik nesustabdo bet pasirodo dar ir sugalvoja pakibti. Surandi kaip ta sh
force stopinti, istrinti duomenis, nes po restarto lyg tai vel bando
skaiciuoti, nusileidi i smsu amziu ir siunti kaip priklauso sena gera sms.
Buvo dar kazkas, nenaudoju, be jos ramiau