Tema: Re: Lauko vandentiekio PE užvirinama alkūnė
Autorius: bzik
Data: 2017-09-26 14:19:14
o kodėl būtent žalvarinis? Dėk plastikinį ant kurio/į kurį įsuksi žavarinį
fitingą. Juk tai vieną kartą padaroma jungtis. Kas jai nutiks? Pas mane
visas vandentiekio įvadas ir dalis šalto paskirstymo plastikinėm užveržiamom
padarytas. Nė viena per 10m. nepavedė. Gal tik grožio mažiau dėl dydžio.

Na kad PE vamzdžio galo su įvirintu žalvariniu sriegiu irgi nemačiau :(