Tema: Re: drenazas
Autorius: bzik
Data: 2017-09-26 10:52:16
pas mane senas kvartalas be lietaus kanalizacijos. Yra įkasta 6m3 talpa, į
kurią subėga drenažas ir lietus nuo 350m2. Iš čia drenažinis siurblys pila į
gatvę.
Problemos dėl to nėra, nes nuolydis ir viskas subėga už kelių dešimčių m į
gatvės lietaus kanalizaciją.
Dalis kiemus pasitvarkiusių kaimynų lietaus metu vandenį nukreipinėja
paviršium per trinkeles. Kitiems užpila rūsius ir tada jie pumpuoja vandenį
į gatvę.

"kaiser"  wrote in message news:oqcvr4$egj$1@trimpas.omnitel.net...

Klausimas, kur po to visą vandenį "nuvesti"?