Tema: Re: sildymo ssitemos renovacija
Autorius: kef
Data: 2017-09-26 10:47:15
Nezinau. O tai kaip ten, nori kad plastikini vamzdi neardant gipso prakistu?
Kaip ir imanoma jei susitarsit, bet taip pat neblogai butu ta vamzdi
pritvirtinti prie sienos su vamzdzio laikikliais. Tada uzsimanius nulupti
gipsa, ar visai jo atsisakyti, nei kas kabes, nei bus kreiva. Tas naujas
plastikas neturetu atrodyti baisiai, gal net geriau be gipso, aisku jei
pries klojant nudazyti/nutapetuoti kaip priklauso.