Tema: Re: indukcine kaitlentė
Autorius: g1E
Data: 2017-09-22 13:14:28
pas mane 10 metu indukcine be remelio, nepastebejau trukumu, todel ir
klausiu

"gopenzo"  wrote in message news:oq2nav$vo7$1@trimpas.omnitel.net...

rėmelis sakoma gerai, kai kas nors išbėga. aš irgi buvau užsidegęs pirkt
su rėmeliu, bet dabar turim be rėmelio ir jokių minusų nematau. jeigu
jau kažkas išbėga, tai suveikia apsauga ir kaitinimas iškart išsijungia.
tai ten jeigu ir išbėga, tai labai nedaug.

daugiau nežinau kam tas rėmelis reikalingas... gal saugo nuo apdaužymų.