Tema: Re:Duju katilas
Autorius: Vytas
Data: 2017-09-18 21:06:12
Labas Tomai,

kiek name bus dušų, vonių, praustuvų ir žmonių?

Aš pasikabinau Junkers Compact 14 kW + 150 l greitaeigiu boileriu
 (šildomas plotas 120 m^2, 5 gyventojai. Tai su šildymu netgi
 labai viskas OK, dirba nuo 2.8 kW, bet jeigu karšto vandens tau
 reikės daug, arba labai daug, tai rekomenduociau 24 kW versija.
 Nes 150 l bačka kartais pasirodo ne tokia jau ir didelė
 :)

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----