Tema: Re: Re:Radiatoriai centrinio sildymo sistemai
Autorius: Sail
Data: 2017-09-07 08:04:10
Procedura siaip tokia - skambinausi i nama priziurincia kontora. Jie silumos
ukio neziuri, bet uzpildo prasyma isleisti sistema. Silumos uki priziurinti
imone isleidzia vandeni is sistemos, ir radiatoriu keiti.

Taip kad nedarau visko visai neoficialiai.

Man svarbu nupirkti teisinga radiatoriu, kuris laiko slegi. Galinguma
tikiuosi patars parduotuvej pagal esamo radiatoriaus sekciju skaiciu.