Tema: Re: Statybiniu atlieku isvezimas?
Autorius: qwerty
Data: 2017-09-07 17:28:35
Tai gal cia su ju konteineriu dvigubai? Kaimynui pries menesi buvo
pastates 6 ar tai 8 m3 konteineri. 160 kainavo.
Toki busa pilnai iki vairo prikroviau, tai 45 eur sumokejau atvezes. Is
akies vietoje 4m3 paskaiciavo.

Siaip man jiji pazystamas statybininkas rekomendavo, kai tariausi,
sakiau, kad nuo Ramuno, bet nemanau kad cia tas dvigubai kaina mustu...

06-Sep-17 12:30, mindau ra: