Tema: Re: [+/-] Burnit / Wiessmann / Stauber kieto kuro katilai
Autorius: Laimis
Data: 2017-09-06 08:59:23
Vandenines groteles yra minusas. Taip pat malkomis kurenant (jeigu tai ne
duju generacinis katilas) yra minusas visokie ventiliatoriai, juos valdanti
automatika - tai anglims skirtas dalykas.
Jei nenori duju generacinio ir planuoji kurenti malkomis, tai ziūrėčiau
(kaip ir minejai) ,  apatinio degimo lietuviskus Antara, Aukstaitijos katilų
Ekon, Atrama, Kalvis ar pan.. Tie lenkiski, bulgariski ar kiti kokie panasus
tiesioginio degimo (kur dega visa ikrova iskart) skirti daugiau anglims ir
praktiskai niekuo nesiskirs nuo turimo viadruso - malku ikrova nedidele,
dega viskas iskart. Bus taip pat kaip su Viadrusu - viena ikrova
neuzkaitinsi akumuliacines. Jeigu nenoresi degint 2-3 ikrovu, tai ziurek i
tokius, kur tiek malku telpa iskart :)

>>> https://goo.gl/tN6Gwi