Tema: Re: Supyn?s
Autorius: Sail
Data: 2017-09-06 08:14:54
Jei uzpisa kaimyno obuoliai - pjauni saka ir problema issprendi is esmes.

Jei gerus pasiimi o xujovus meti atgal - nesi geras zmogus.
Nes jei jau naudojiesi obelim savo tikslais, galetum kaip bet koks normalus
zmogus ismesti supuvusius obuolius.

Kita vertus, man ganetinai px butu, jei supuvusius mestu atgal. Anyway juos
pasalint reikia, tai daugiau ar maziau ju esmes visai nesudaro.