Tema: Re: lauko led prožektorius
Autorius: bzik
Data: 2017-09-01 15:43:55
man irgi aukštyn kabarotis. Noriu padaryt iškart ilgam. Vis atbaidydavo
akinimas, nes iš tam tikrų pozicijų jo bus.

"Lapinas"  wrote in message news:oobd70$dc8$1@news.i-klubas.lt...

Sunku pasakyt. Kai paklausei tik tada susimąsčiau. Subjektyviai, tai gal ir
mažiau, niekad tiesiai į prožektorių nežiūriu, bet kai prisimenu ankstesnį,
tai lygtai šitas tuo klausimu geriau.
Žodžiu, man Elmo laikydavo 3 metus (365 dienas per metus su fotorėle
Haizenberg ar kaip ten ją), pirmo gedimas: kartais neįsijungdavo, antram
balastas numirė. Susiradau Ledvance, tikiuosi kad bus ilgaamžiškesnis, nes
pastogėn kabarotis bais diskomfortas yra bo akrofobija pas mane.