Tema: Re: Siurblys sluota
Autorius: Resolut
Data: 2017-08-31 16:54:58
Pirkau zb5020 uz kazkur 250 . Pas sita keiciasi akumas, bet principe tai
px.  Kitiem patogu, kai isiima mazas siurbliukas kokiem trupiniam nuo
stalo nusiurbti. Mano senajam taip buvo - nesuzavetas ta funkcija, tai
dabar nebuvo tokio reikalavimo. Plauku peiliukas, pasak konsultantu, -
reklaminis triukas, vis tiek geriau issiimti sepetu ir rankom isvalyti.
Labai patogu tai, kad gali bet kur pastatyti neatremiant i siena, nors
dabar turbut visi ta turi.

Ziurek, kad butu Li jonu, ir didesne itampa- bus smagiau.

Masciau apie Dyson, tipo hiend pas siurblius. Nepatiko daug dalyku -
motoras virsuje- tai pucia ora su dulkiu likuciais tiesiai i veida , ir
triuksmas didesnis prie ausies. Stotele t.b.sukama prie sienos, ir
kazkoks hemarojinis isemimas is jos. Surinkimas pasirode kazkoks
klibantis. Dizainas  kosminis- ne mano skoniui. Ir kaina per didele.

Philips- nesutariu su sita firma.

Bosch - draugas turi, patenkintas. Man kaip ir tiktu, bet... Kiek
turejes siurbliu- visi Elecrolux, ir visasi pilnai patenkintas. Nemaciau
prasmes keisti gamintoja.