Tema: Re: Seno daugiabucio balkono stiklinimas
Autorius: blt
Data: 2017-08-31 15:03:26
Analogiškomis sąlygomis stiklinau rėminėm aliuminio konstrukcijom,
esu patenkintas, nes per smarkiausia lietų su vėju nebėga, o garsų
slopinimas nėra pats didžiausias mano prioritetas...
Stumdyti langus maloniau nei atidarynėti ir užima nykstamai mažai vietos  :)
rekomenduoju

"ig" <stop@spam.lt> parašė naujienų
pranešime:oo3ai6$q03$1@trimpas.omnitel.net...