Tema: Re: Stiklas ant sienos virtuv?j
Autorius: markatas
Data: 2017-08-30 12:23:54
Zmona uzsakinejo, tai as neturiu zalio supratimo (ir aisku priestaravau, nes
man reikejo visa tai kabinti, pjaustyti. Todel man visai graziai ziurejosi
matine metaline sienele, galutinis rezultatas aisku ir man patiko).
Issiunciau uzklausima, vakare parasys, nes vasaros sezona prie juros gyvena

markatas