Tema: Re: darzininku patarimu
Autorius: Gipsas
Data: 2017-08-28 12:02:42
dar vienas patarimas (buvau savaitgali kaime Aukstaitijos gludumoje):
prie kopusto ismegtas pagaliukas ir ant jo uzmautas balto kiausinio
tuscaviduris lukstas..Xoziajinas prisieke visais sventaisiais kad tai
veikia...:) Mol kopustinis baltukas suvokia taip, kad tas kopustas jau
uzimtas ir netupia deti kiausineliu...
Atrodo is fantastikos srities, bet pabandyti verta (kopustai atrode kaip
ledas - jokiu grauzimo pozymiu)...D