Tema: Re: vejapjove?
Autorius: xc
Data: 2017-08-22 09:22:47
Mano patirtis su MTD nebloga. Metų taip prieš 15'ka pirkau Viti (buvo
tokia Vilniuje prie ukmergės senukų, kol neužsilenkė) elektrinę
vejapjovę, tai iki šiol nesugedo. Tiesa, ten ir gesti nėra kam -
plastmasinis korpusas ir variklis su peiliu ant veleno, nežinau kiek jų
mechaninės vejapjovės patikimos.