Tema: Re: Re:Elektros pasid?jimas - pasi?mmas
Autorius: Vaikis
Data: 2017-08-21 12:56:45
"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> Wrote in message:
> Buc dekingas uz linka i toki daikta. Kazkada esu ziurejes tai nelabai ka
> buvo galima pasirinkti.
>

> "Vaikis" <nera@nera.lt> wrote in message

Jeigu ka?k? i? rimtesni? su limiterio funkcij? tai Fronius symo,
 kuris kaip suprantu jau turi integruota datamanagerio 2.0
 plok?t?, belieka dar j? energy meteri pajungti ir jau tada galima
 limituoti jog neitu i esso. O jeigu paprastesnio, tai eBay yra
 2kw kinieciu variantai u? pigiai.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/