Tema: Re: Duju pajungimas
Autorius: Nioka
Data: 2017-08-07 11:31:44
Pradet reiktu nuo ESO. Jie (tiksliau ju subrangovas, laimejes konkursa) turi
atvesti dujas iki apskaitos ir pastatyti duju skaitiklio deze.
Jei tai jau padaryta, tada atestuota kontora veda i troba ir pajungia
irenginius troboj.
Dujini katila troboj gali pasijungti prie sildymo sistemos pats, t.y. tavo
pasirinktas santechnikas.
Man ivedima i nama dare "Vilniaus inzinerija", tel. 8652 43937. Kol kas
viduje dar nepabaige, nes jungiau katila ir darau langus katilineje. Dirba
gerai, operatyviai. Priekaistu neturiu.