Tema: Re: strojkės
Autorius: Pjero <okeanas@@@icloud.com>
Data: 2017-08-03 13:31:38
būtų normalus - pasiūlytų pats už kelio priežiūrą
mato kai greideriuoja, galvoja kad taip turi būti>

turėjau su juo konfliktą prie pora metų - daržas jo neaptvertas o mano
avys ganosi tik per keliuką.
Apgraužė jo daržus išdykėlės..

atėjo bangas kelti, tai nx pasiunčiau

sakiau - apsitverk ir nepisk proto, aš tau nesaugosiu tavo burokų
viduryj laukų.

kaip ir sakiau- žemės turi daxuja, bet ne blet, reikia po langais
užveisti bardaką