Tema: Re: Namo vedinimas
Autorius: Sail
Data: 2017-08-01 11:38:21
Vamzdynas berods 160 berods, kambariuose isejimai gal 120.

Slopintuvas bent jau vienas po paduodancio variklio.
Visur kitur slopintuvai ten, kur nenori, kad girdetusi is vienos vietos i
kita. Pvz tarp pirmo - antro auksto garsas smagiai vaiksto, nes atstumas
vamzdziais gaunas nedidelis, tad jei namas dviaukstis tai tarp aukstu
isideti reiktu. Bet realiai reik ziureti realia konfiguracija, tada bus
aisku kur reikia slopinti.

Pas mane tulikai oldskuliniai, atskirai nuo vonios, juose naturaliai
issitraukia per atskirus kanalus, ir yra ventiliatorius jei labai reikia.
Vonioj tas pats.