Tema: Re: Re:virtuvinis mai?ytuvas Handsgrobe
Autorius: qwerty
Data: 2017-07-31 16:24:10
Kazkokie keisti jus. Pas mane (ir pas tevus) jau 12 metu sudeta hasgrohe.
Virtuviniam kartridza keiciau po 10 metu. Duso termostatiniam irgi panasiai
po 10 metu pakeiciau sklende. Prirudije nuo vandens sociai buvo. Jokios
problemos su tiekimu. Gali pas dyleri nusipirkt, arba tiesiai is santozos.
Kaina tikrai ne kosmine.
O siaip pagal "grozi" ir kaina nelabai matau daugiau ka pirkt.

"bezas"  wrote in message news:olnab4$buf$1@trimpas.omnitel.net...

Pjero <nx@nx.nx> Wrote in message:
> veik? puikiai ~3 metus
> DABAR PRAD?JO BAISIAI BRA?K?T SUKIN?JANT :(
>
>   ver?t/tept/reguliuot/keist kaset? ???

Siukslinej ju vieta.  Kai reikejo kasete gaut tai deficitas,
kazkoks garazinis zirmunuose sake gal per 2savaites parupintu uz
kosmine kaina. Tai ir likau nesuprates kur prikolas su tais
hansgrohe.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/