Tema: Re:ESO - po elektros dingimo sugedo orkait?
Autorius: KaroliS
Data: 2017-07-27 22:07:04
"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> Wrote in message:
> vakar dien? dingo elektra, gavau prane?im? i? ESO:
> ?D?l ?vykusio gedimo galimi elektros tiekimo sutrikimai. Gedimo ?alinimas
> truks iki 2017-07-26 13:30, obj. Nr. xxxxxxxx
> Dedame visas pastangas, kad elektros energijos tiekimas Jums b?t?
> atnaujintas kuo grei?iau.
> Atsipra?ome u? laikinus nepatogumus.?
>
> Vakare gr??tu namo, elektra jau yr, bet el. orkait?s Whirpool ekrane ?vie?ia
> "F 07" ir ji ? niek? nebereaguoja. Pakartotinis el. maitinimo
> i?jungimas/?jungimas nepadeda. Internete randu, kad tas klaidos kodas ka?k?
> apie maitinim? kalba. Kitur mini trump? jungim?si.

> [...]

Neperseniausiai identiska situacija.elektros dingimas atsiradimo
 momentu issaude automatai ir keletas elektros prietaisu mire
.
 Pradedu rimtai mastyt apie apsauga nuo virsitampiu nes jau ne
 pirmas kartas. Vienas prietaisas iskart buvo pripazintas
 negarantiniu neatsargiai uzsiminus kad nustojo veikt po to kai
 buvo dingus elektra.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/