Tema: Re: Q: rozetes, jungikliai ir kt.
Autorius: tranzoo
Data: 2017-07-26 17:35:38
as vilma montuoju labai seniai. seniausias man zinomas objektas 15 metu
naudojamas - niekas nera sugede. daug namu ir butu jau nebemano aplinkoj...

dizainas tinka, galimybiu pilna - nori virs tinko, nori po... nematau
prasmes kitu pirkt. ir liregus normaliai, tikkad dizainai ju ne prie
sirdies.

o siemens veikia graziai, tikkad susitrina vidus labai greitai tas pats su
jung ir legrand. as geriau i kokybiska paskirstymo deze investuociau, nei i
jungiklius.