Tema: Re: Lako medziui
Autorius: qwerty
Data: 2017-07-28 10:06:18
Tai nebutina akrilini naudot, galima ir poliuretano. Ir jis lygiai taip pat
gali neturet kvapo ir but vandeninis. Ir atsparumo nemazai bus tiek
vandeniui tiek ivairiems chemikalams.

O as siaip uz alyva, ji man zymiai priimtinesne. Aisku turi savu niunasu.

"bzik"  wrote in message news:olemud$tkd$1@trimpas.omnitel.net...

žmona vienu metu užsiėmė dekupažu. Ten buvo paprasta taisyklė, jei daiktas
gaus drėgmės, lakuojama ne akriliniu, o skiedikliniu laku. Dar daugiau
įtakos turi temperatūra, t.y. jei ant akriliniu laku dengto padėsi karštą
puodelį, tai greičiausiai liks žymė.

Gal visgi geriau alyvuot? Ir apsauga, ir susigeria ir nelieka jokių žymių.

"qwerty"  wrote in message news:olejuc$r2s$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip tarp atsparumo vandeniui ir vandens pagrindo produkto priklausomybes
nera. Ne apie akvarele snekam.
Konkretaus produkto nepasiulysiu.

"Nioka"  wrote in message news:oldaru$ts4$1@trimpas.omnitel.net...

Kad neliktø ðuorø, lakuok voleliu. Vazonai tikriausiai gauna vandens ar
drëgmës, tai bekvapis vargu ar tiks, nes bekvapiai yra vandens pagrindu, o
tokie - neatsparûs drëgmës poveikiui.