Tema: Re: Mig suvirinimas
Autorius: Sail
Data: 2017-07-18 08:48:23
O nebus kartais, kad ant virsaus esantis apsauginis kalpokas trumpokas, ir
antgalis kyso per toli, tad karts nuo karto pakaitinamas?

As kiek kempu virinu, tai antgalis dar vis tas pats ir nepatogumu nesudaro.
Buvau prilipdes viela prie vario ne syki, bet patrauki ir vel gerai.

"Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz" <Grzegorz@Brzeczyszczykiewicz.tudai> wrote
in message news:okip2s$sd2$1@trimpas.omnitel.net...