Tema: Re: Medziaga garazo luboms
Autorius: Donatas
Data: 2017-07-17 17:16:08
Gal ne visai tiksliai issireiskiau OSB lygumo pakanka , apie dazyma taip
kad nesimatytu rastas - nepagalavojau, Dazosi paprastais vandens
pagrindu lubu dazais?

Tiesiog nelabai patinka skiedru rastas, o "nesvarbu" t.y. tiktu ir
beveik neglaistyto dazyto gipso vaizdas. Tiesiog idomu kokios galimos
alternatyvos...

Donatas