Tema: Re: Grežinio vamdžio praplatinimas
Autorius: qwerty
Data: 2017-07-14 12:22:22
Kadangi taip nedariau, tai labai tiksliai neatsakysiu. Bet kadangi jokios
tarpines nedave, tai speju jos nera. Ten skirtumas tarp diametru labai
mazas, tai manau tiesiog uzsimauna ir susiverzia savisriegiais. Gal dar
pasitepa kokiu samarliaku kaip filmuky daro.

"Saulius74901"  wrote in message news:oka27e$36u$1@trimpas.omnitel.net...

Kas adapteris as zinau, norėjau paklaust
kaip užsandarint ta dali kur vamzdis ant vamzdžio užsimauna
gal kažkokia tarpinė yr?