Tema: Re: rekuperatorius ar langas
Autorius: VaidasB
Data: 2017-07-14 11:54:07
per karščius taupyti šilumą nėra blogai, nes, jei namie yra vėsiau, negu
lauke, tai logiškiau yra rekuperuoti vėsą, negu pritraukt karšto oro iš
lauko.

pakeist orą gal ir moka, tik namuose nesidaro vėsiau, bent pas mane. Bet
čia groja elementari fizika/matematika/geometrija: vamzdžio skersmuo 160
~ 0,09m2. Na, teisybės dėlei, reikia daugint iš 2, nes vamzdžiai 2.

Lango plotas tarkim 50cm x 1m = 0,5m2. Padarius skersvėjį, oro greitis
bus panašus, ar didesnis negu vamzdyne. Įvertinus galimybę atidaryti ne
vieną langą, ypač terasinį, rekupas rūko...