Tema: Re: Užlūžęs varžtas
Autorius: Nioka
Data: 2017-07-11 23:34:12
Aš taip pat naudoju grąžtą, o ne extraktorius, kadangi to extraktoriau
lūžimas, išsukinėjant užrūdijusį važtą - garantuotas.
Gręži paeiliui vis storesniu grąžtu. Storesniu kaip 8,5mm nereikės.
Paprastai idealiai per centrą nepataikai, tai gręžiant 8-8,5 jau kliudai
vienoj pusėj sriegį. Tai ir gerai, nes jei idealiai per centrą, tai
sugadintum sriegį visai aplink. Pasiekus sriegį, užpili stabdžių skysčio ir
bandai atsukinėti kaldamas su kirstuku. Paprastai varžtas sujuda ir pradeda
atsisukinėti. Išsukus, pataisai sriegį su sriegikliu.
Kartais išsisuka be gręžimo, privirinus veržlę.