Tema: Re: stiklo paketo ismatavimai
Autorius: MinVodai
Data: 2009-06-09 13:20:45
nei as atstovauju SKP, nei as gamintojas SP.
bet pagal duotus ismatavimus, grubiai kazkur sviesos anga - 150x350mm,
tikslinga deti SP?
Duru akute daugiau sviesos praleidzia, nei tokia anga :)
juokauju, neisizeisk...  visi mes skirtingi, visi mes savaip "pakrype"
del to man juokingi ir atrodo visi tie LT gamintojai...  su savo kainom
zveriskom, kas pas lenkus? kitas plastikas? metalas ne is gelezies?
paskutinis rezultatas, visiems sakysiu, montazas. Jei nekreivarankiai
montuotojai, tai ir kinietiskas langas bus geras.