Tema: Re: halogenu kiekis
Autorius: Dar321
Data: 2009-06-07 21:20:43
Mano standartinės blokinės špokinyčios vonioj yra sukabinti 4 vnt 12V ir šikinyke 2 vnt 220V (60 laipsnių kampu šviečiantys) halogenai. Iš pradžių buvo sudėti po 50W, ale vėliau visus pakeičiau į 30W - ir tai labai šviesu. O'bet'tačiau, antrai pusei rytais špakliuotis vistiek šviesos maža, tad reikia papildomo šaltinio prie veidrodžio.

--

Su pagarba,