Tema: Re: Ar cia yra saldytuvu meistriuku
Autorius: AliusV
Data: 2009-06-05 16:28:47
Tai vat man saldytuvu servisuose irgi taip sako, tipo niekas nesiskundzia.
Kur ta paleidimo rele? Jeigu prie kompresoriaus tai sudyrba taip tyliai, kad
nesigirdi. Triuksmas ateina is to daikto, kur reguliuojasi kiek saldyti ir
kuris turi ilga aliuminini straubli. As ji pakeiciau nauju vakar. Bet
rezultattas nuvyle. Senas darydavo "Caakt", naujas daro "ciikt" ir darbo 3
valandu gaila.
Galu gale jau ir sportinis interesas atsirado...sugebti prijungti
elektronini valdyma